poniedziałek, 11 listopada 2013

Obijam się :D

No i dupa, dopadł mnie leń ogromny :) Nie chce mi się nic :( Jedną pracę robię już miesiąc i końca nie widać eh. Ale za to weekendy mam fajne :) W zeszłym tygodniu byliśmy ponad 400km za miastem :D Byliśmy u znajomych w Ballybofey :) Odwiedziliśmy Derry i Belfast (okropne miasto) a w Belfaście odwiedziliśmy muzeum Titanica :) Cudownie było. Jeśli będziecie kiedyś w Belfaście koniecznie zahaczcie o muzeum, na prawdę warto :)


Serdecznie dziękuję moim kochanym Kapturkom i mam nadzieję że tym razem zobaczymy się szybciej :D

A wczoraj były warsztaty z filcowania na mokro :D Przyjechała do nas Danusia z Polski. Bardzo pozytywna babka :) Filcowanie nie podeszło mi, może dlatego że dziury mi się porobiły, za mało delikatna byłam hehe. Ale zapisuję się na kolejne warsztaty z filcu. Nie poddam się tak łatwo :D

Moje to te na dole, najbardziej czerwone :D
Serdecznie wszystkim dziękuję za kolejne miłe spotkanie, jak zawsze uśmiałam się do łez :D

6 komentarzy:

  1. Twoje najczerwieńsze najpiekniejsze hahah a wizyty w muzeum zazdroszczę;)) pięknie wyglądasz myszko haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu słyszeć tyle komplementów z Twoich ust... mmm miodzio :D Dziękuję Kochana :*

      Usuń
  2. jak to sie obijasz????? Ja czekam i zimno mi !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty leniuskzu maly ;) filcownaie pieknie Ci poszlo :) jak na 1 raz super :) szal sobie aldny ufilcujesz jak cos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe gdyby nie dziury to nawet zajebiście wyszło :D

      Usuń