wtorek, 19 lutego 2013

Warsztaty decoupage II

Po raz drugi uczestniczyłam w warsztatach decoupage organizowany przez MyCork, który również był sponsorem :) Tym razem były one prowadzone przez Carmen Apuniewicz (https://www.facebook.com/CarmenHandCraftsArtCraftSupplies) Pojawiło się wiele dziewczyn, cudownych, wesołych babek i to dzięki nim kocham te spotkania :) Jak za pierwszym razem tak i teraz było bardzo wesoło. Najmłodsza uczestniczka miała 7 lat i skubana rewelacyjnie dawała sobie radę :) Do wyboru mieliśmy skrzyneczki i zegary. Większość wybrała skrzyneczki więc ja spokojnie mogłam wziąć się za zegar :) Na ostatnich warsztatach poznałam jedną metodę zdobienia serwetkami a na tych zdobiłyśmy papierem ryżowym :) Zdecydowanie łatwiejszy sposób hehe.
Zegar już wisi na ścianie a ja na pewno nie zamierzam poprzestać na tym :)
A to kilka zdjęć z naszego spotkania :)








 Zdjęcie grupowe :)

 I zdjęcie naszych prac:

Wszystkie zdjęcia powyżej zostały "skradzione" Carmen i Agnieszce. Mam nadzieję że się nie gniewają :)
I zdjęcie mojej pracy:

Chciałam raz jeszcze z tego miejsca podziękować wszystkim dziewczynom za cudowne spotkanie :) Już niebawem kolejne warsztaty na których na pewno się zjawię :D Chyba że wcześniej meteor w Midleton uderzy....

3 komentarze:

  1. super relacja pieknie Ci wyszedl ten zegar :)
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny zegar, też bym chciała nauczyć się tej wyjątkowej techniki jaką jest decoupage, piękne prace :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń