czwartek, 31 stycznia 2013

No to zaczynamy :) Urodzinowe.

Kiedyś prowadziłam bloga, oj dawno temu :)
Chciałam pokazać Wam moje prace. Wiem, że nie są doskonałe, ale są robione z sercem. Zdjęcia pochodzą z różnego okresu i mam nadzieję, że widać na nich iż choć troszkę idę do przodu :) Nie będzie to blog profesjonalny a i zdjęcia pozostawiają wiele do życzenia, ale będę się starała :)
Pozdrawiam serdecznie.
Kartki te są z 2011 roku, od takich zaczynałam.

Pierwsza kartka urodzinowa dla 2 latka:

Dla dziewczynki, motylek po lewej stronie jest ruchomy:
 Pierwsza kartka w formie pudełka, urodzinowa:

"Niekończąca się kartka":

Wysuwana kartka, gdy ciągnie się za górę wysuwa się jednocześnie dół:

Kartka dla pełnoletniego faceta :)

Wysuwane kosteczki:

Stojąca kartka z motylkami:









1 komentarz:

  1. Jeee jestem pierwsza :) Dla mnie kartki super a że widziałam twoje ostatnie prace to mogę śmiało przyznać że postępy są znaczące :).

    OdpowiedzUsuń